| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Teorik alanda sanat tarihi, sanat eleştirisi ve tasarım kuramları, uygulamalı alanda sanat teknikleri ve malzeme bilgisine sahiptir.
| | |
| 2 | Guncel teknolojiyi tasarımlarında kullanabilecek deneyimi kazanır. |
| 3 | Sanatı disiplinlerarası yaklasım icinde degerlendirebilir. |
| 4 | Tasarımlarını yeni medya teknolojileri ile gerceklestirecek yetkinlige sahiptir. |
| 5 | Ekolojik sorunlara ilişkin duyarlılığa sahiptir. |
| 6 | Tasarım icin gerekli bilgisayar programlarını kullanabilir. |
| 7 | Tasarım asamasında metotlar gelistirebilir. |
| 8 | Cagın estetik analizini ve yorumlamasını yapabilir. |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | İnter-disipliner alanda tasarımlar yapabilir. | | |
| 2 | Moda ve Tekstil alanında tasarım kuramları, uygulamalı alanda teknik ve malzeme bilgisine sahiptir.
|
| 3 | Moda ve Tekstil Tasarımında cagdas kimligi olusur. |
| 4 | Moda ve Tekstil tasarımını disiplinlerarası yaklasım icinde degerlendirebilir. |
| 5 | Yeni medya teknolojileri yetkinligine sahiptir. |
| 6 | Ekolojik sorunlara iliskin duyarlılıga sahip tasarımlar gerceklestirir. |
| 7 | Tasarım icin gerekli bilgisayar programlarını kullanabilir. |
| 8 | Tasarımlarında yaratıcı dusunme ve analitik yorumlama becerilerini kullanır. |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Cagın teknolojik yeniliklerini takip eder. | | |
| 2 | Endustri ve akademik bilgiyi sentezleyerek ergonomik tasarımlar yapabilir. |
| 3 | Uretimlerinde sanat tarihi, felsefe, sosyal bilimler ve tasarım kuramları konusunda yeterli bilgiye sahiptir. |
| 4 | Uygulama alanında teknik ve malzeme bilgisine ve teorik bilgiyi uygulamaya aktaracak deneyime sahiptir. |
| 5 | Elestirel dusunen, ozgun sanatcı kimligine sahiptir. |
| 6 | Sanat anlayısında disiplinlerarası cagdas bir yaklasım icindedir. |
| 7 | Tasarımlarını yeni medya teknolojileri ile gerceklestirecek yetkinlige sahiptir. |
| 8 | Ekolojik sorunlara ilişkin duyarlılığa sahiptir. |
| Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Sanatsal yapıtlarını toplumsal duyarlık icinde ele alır. | | |
| 2 | Sanat alanında yaratıcı dusunme ve analitik yorumlama becerilerini kullanır. |
| 3 | Cagın teknolojik yeniliklerini takip eder. |
| 4 | Sanat ve tasarım alanında temel teorik ve pratik bilgilere sahiptir. |
| 5 | Alanı ile ilgili araştırmalara katkıda bulur ve akademik yayınlar yapar, kendi alanının dışında diğer disiplinlerle ve disiplinler arası çalışır. |
| 6 | Yaşadığı toplumun kültürel ve tarihsel gelişimiyle ilgili bilgilere sahiptir. |
| 7 | Sanat ve tasarım alanında etik ve ahlaki gerekliliklerin farkındadır. |
| 8 | Tasarım alanının teknolojik gelişimini inceler ve yeni teknolojileri kullanır, yaşam boyu öğrenme ve araştırmaya açıktır. |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Güncel sanatsal değişimleri takip edip analiz eder. | | |
| 2 | Sanatsal üretimini evrensel sanat ve tasarım ilkeleri doğrultusunda gerçekleştirir |
| 3 | Tasarım kuramları, tasarım ilkelerini bilir ve yonetir.
|
| 4 | Cagdas tasarımcı kimliğine sahiptir. |
| 5 | Tasarımlarını disiplinlerarası yaklaşım icinde değerlendirir. |
| 6 | Tasarımlarını yeni teknolojiler ile gerceklestirecek yetkinliğe sahiptir. |
| 7 | Ekolojik sorunlara ilişkin duyarlılığa sahiptir |
| 8 | Takı Tasarımında dijital tasarımıyla ilgili tum sureclere hakimdir. |
| Alana Özgü Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Tasarımlarında yaratıcı dusunme ve analitik yorumlama becerilerini kullanır. | | |
| 2 | İcinde bulunduğu cagın teknolojik yeniliklerini takip eder. |
| 3 | Endustri ve akademik bilgiyi sentezleyerek ergonomik tasarımlar yapabilir. |