Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
---|
1 | Bilgi ve düşünceleri, değişik perspektiflerden analiz edebilecek, sentezleyebilecek ve değerlendirebilecekler | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
---|
1 | Görevlerini, ahlak kurallarını göz ardı etmeden çok boyutlu kalite standartları çerçevesinde yerine getirebilecekler. | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
---|
1 | Değişik kültürlerin, küresel ve tarihsel perspektiflerin farkında olarak, sürekli ve sorumlu bir davranış sergileme yoluyla topluma hizmet edebilecekler | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
---|
1 | Çok sayıda bilim dalından elde edecekleri kavram ve bilgileri bir araya getirerek, değişik bilgi alanlarına erişebilecek, onları karşılaştırabilecek ve eleştirebilecekler | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
---|
1 | Uzmanlık gerektiren bir çalışma alanında uzmanlık gösterebilecek ve teori ile pratiği birleştirebileceklerdir | | |