Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Biyomedikal alanında lisansüstü düzeyde gerekli temel ve öncü bilgilerle donanımlı ve üst düzey pratik becerilere sahip olma | 5 | 3 | 80.00 |
2 | Biyomedikal bilimler alanında bilgi ve kalifiye araştırmacı birikimini sağlama ve ülke gereksinimleri için bilinçli, kaliteli, sorumluluk sahibi araştırmacılar yetiştirme | 5 | 3 | 80.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Biyomedikal teknolojiler alanındaki problemleri tanımlama, modelleme, analiz etme, çözüm üretme becerilerini kazandırma ve geliştirme | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Moleküler, genetik, hücresel, doku ve klinik düzeyde, medikal tarama, tanı ve analizler, görüntülemeler ve biyosensörler hakkında temel ve ileri düzey bilgilerin kazanılması ve yeni yaklaşımların araştırılması, erken tanı ve tedavi yöntemlerinin geliştirilmesi; hastalıkların moleküler mekanizmasının anlaşılması konularında çalışmaların yapılması | 4 | 3 | 70.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Sağlıklı ve hasta bireylerin sağlık hizmetleri ve yaşam kalitesini iyileştirmeye yönelik bilgi ve becerilere sahip olunması, bu alanlarda etik kuralların bilincinde hareket edebilmesi | 3 | 3 | 60.00 |
2 | Disiplinler arası iletişim kurabilme ve temel bilimler ile mühendislik gibi farklı disiplinlerden oluşan ekiplerde çalışabilme, bilgilerini anlama ve o bilgileri sentezleyerek etkin bir şekilde kullanabilme, aktarabilme, uygulayabilme | 3 | 3 | 60.00 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Alanındaki güncel yazılım, donanım, ölçüm ve hesaplama araçlarını tanıma ve kullanabilme, bunlarla araştırma yapabilme, deney tasarlayıp uygulayabilme | 3 | 2 | 50.00 |
2 | Literatür tarama, güncel yayınları ve ilerlemeleri takip etme ve akademik, bilimsel yazı yazabilme becerilerine sahip olma | 2 | 2 | 40.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Alanındaki güncel araştırma konularında ve ulusal ihtiyaçlardan doğan araştırma konularında bilimsel araştırma tasarlayabilme ve bu araştırmaları hayata geçirebilme | 2 | 2 | 40.00 |
2 | Yaratıcı fikir üretme, yeniliklere açık olma, eleştirel bakış açısı ve yorum yapma becerilerine sahip olma ve bunları düzgün, anlaşılır, yapıcı ve yapılabilir biçimde ifade edebilme | 2 | 3 | 50.00 |
İlişki Yüzdesi | 68.00 | 58.00 | 63.00 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |