Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Elektrik-elektronik ve bilgisayar mühendisliği bilgilerini araştırmalarda uygulayabilme becerileri | | | |
2 | Alanı ile ilgili bilime ve teknolojiye katkıda bulunabilme ve yayınlama becerisi | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Yeni araştırma deneyleri tasarlayıp yapabilme ve bunların sonuçlarını inceleyebilme ve yorumlayabilme becerisi | | | |
2 | Çok disiplinli ve disiplinler arası araştırmalar yapabilme becerisi | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Yeni yöntemler geliştirebilme ve mühendislik problemlerini çözebilme becerileri | | | |
2 | Mühendisliğin etkisini küresel, ekonomik, çevresel bağlamda anlayabilme becerisi | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Mühendislik alanının ileri düzey yöntemlerini ve günümüz araçlarını araştırmalarda etkin olarak kullanabilme becerisi | | | |
2 | Bilgisayar ve mühendislik bilimleri araştırmalarında ileri düzey bilgisine sahip olmak ve bu bilgileri kullanarak elektrik ve elektronik cihazları, yazılım ve donanım içeren sistemleri tasarlayabilme ve inceleyebilme becerisi | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |