Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Lisans duzeyinde aldığı kuramsal ve olgusal temel bilgileri bu program cercevesinde geliştirir. | | | |
2 | Temel bilim alanındaki disiplinler arası calışmalarda kazandığı uzmanlık cercevesinde yeni yaklaşımları uygulayabilir. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Yaşam boyu eğitimi kişisel gelişiminin bir parcası haline getirebilir. | | | |
2 | Alanına ilişkin olarak tanımlanmış bir endustri muhendisliği problemine kazandığı yeni bilgiler ışığında cozum yontemi geliştirebilir ve sonuclandırabilir. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Ulusal ve uluslararası platformda bu alanda uzmanlaşmış bir meslek insanı olarak gorev alabilir. | | | |
2 | Alanına ilişkin bilgileri diğer alanlara dair bilgilerle birleştirebilir ve bu uzmanlık bağlamında yorumlayabilir. | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Kuramsal ve olgusal bilgi birikimini mesleki uygulamada kullanacak yetkinliğe sahiptir. | | | |
2 | Ulkedeki işletme problemlerinin cozumu bağlamındaki yaklaşımlara ve uygulamadaki ilişkiler ve/veya celişkilere eleştirel yorumlar getirebilir. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Bir akademik araştırmayı kendi başına tamamlayabilir, oğrendiği bir yontemi ortaya konan problem bağlamında yeniden yorumlayabilir ve kendi uzmanlık alanının verileri bağlamında sonuca ulaştırabilir. | | | |
2 | Bilişsel ve uygulamalı beceriler edinmiştir. | | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Oğrenme, bağımsız calışabilme, ortak projelerde yer alabilme ve iletişim konularında yetkinlik kazanmıştır. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |