| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Klinik psikoloji alanında yetkinlik ve yeterlilik kazanmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Etik farkındalık kazanmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Kültürel faktörleri ve etik etkileri göz önünde bulundurarak çeşitli ruh sağlığı durumları için psikoterapi tekniklerinde başlangıç düzeyinde yetkinlik geliştirmek. | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Klinik psikoloji alanında teorik ve pratik bilgiye sahip olmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Öğrenciler araştırma bulgularını eleştirel olarak değerlendirme, araştırma projelerine katılma ve klinik psikoloji bilgisinin ilerlemesine katkıda bulunma becerisi kazanacaklardır. | | | |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Klinik psikoloji alanında araştırma yapabilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Öğrenciler, kanıta dayalı psikoterapötik yaklaşımlar (BDT, DDT, vb.) konusunda güçlü bir temel kazanacak ve bunları farklı popülasyonlarda etkili bir şekilde uygulama becerileri geliştireceklerdir. | | | |
| 2 | Öğrenciler, ırk, etnik köken, sosyoekonomik durum ve diğer faktörlerin etkisini göz önünde bulundurarak kültürel açıdan duyarlı ve duyarlı klinik hizmetler sunma becerilerini geliştireceklerdir. | | | |
| 3 | Öğrenciler, diğer ruh sağlığı uzmanlarıyla etkili bir şekilde işbirliği yapmak, tanıları ve tedavi planlarını iletmek ve danışanlarla yakınlık kurmak için iletişim becerilerini geliştireceklerdir.
| | | |
| 4 | Öğrenciler, intihar ve cinayet düşüncelerini değerlendirme ve yönetmenin yanı sıra kriz durumlarına etkili bir şekilde müdahale etme becerilerini geliştireceklerdir. | | | |
| İlişki Yüzdesi | 40.00 | 40.00 | 40.00 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |