Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Muhasebe yönetimi alanındaki temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri kavrar. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Küresel iş ortamındaki başlıca oyuncuları, koşul ve dinamikleri anlar.
| 5 | 5 | 100.00 |
3 | İş hayatının sınırlarını şekillendiren hukuki çerçevenin farkındadır.
| 5 | 5 | 100.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Net olarak tanımlanmamış örgütsel sorunlara yenilikçi çözümler üretip geliştirebilir.
| 4 | 4 | 80.00 |
2 | Örgütsel kararları verirken mevcut teorileri uygulayabilir ve uygun yönetim araç ve yöntemlerini kullanabilir.
| 5 | 5 | 100.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Veri toplamak ve analiz etmek için gereken mevcut kaynakları seçip etkin şekilde kullanabilir ve araştırmalardan doğru çıkarımları yapabilir.
| 5 | 5 | 100.00 |
2 | İşletme alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir.
| 5 | 5 | 100.00 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Farklı kültürlerden gelen kurum içi ve dışından kişilerle sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilir.
| 4 | 4 | 80.00 |
2 | Farklı profillerden bireylerin katkılarını değerlendirebilir ve bir takım oyuncusu olarak etkili iletişim kurabilir, olumlu katkılar sağlayabilir.
| 4 | 4 | 80.00 |
3 | Kişisel ve işletme yönetimi mesleğindeki etik standartları anlar.
| 5 | 5 | 100.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Aktif vatandaşlık ve sosyal sorumluluk anlayışına sahiptir.
| 5 | 5 | 100.00 |
2 | Kişisel ve mesleki gelişimlerinde yaşam boyu öğrenmenin önemini anlar. | 4 | 4 | 80.00 |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Karmaşık ve hızla değişen küresel iş ortamındaki değişimlere uyum sağlamanın önemini ve gereğini anlayabilir.
| 5 | 5 | 100.00 |
2 | Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
İlişki Yüzdesi | 94.29 | 94.29 | 94.29 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |