| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Psikoloji temel alt alanlarında teorik bilgi kazanmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Psikolojik araştırma yapmak için güçlü bir teorik temel kazandırmak | | | |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Etik farkındalık kazanmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Tez süreci, katılımcıların eleştirel düşünme ve problem çözme becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmaktadır. | | | |
| 3 | Katılımcıların bağımsız öğrenme becerilerini geliştirmelerine olanak tanımaktadır. | | | |
| 4 | Katılımcılar araştırma soruları formüle etme, çalışmalar tasarlama, veri analiz etme ve sonuçları yorumlama konusunda uzmanlaşmaktadır. | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Psikoloji alanında araştırma yapabilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Tez süreci, katılımcılara proje yönetimi becerileri kazandırmaktadır. | | | |
| 3 | Öz disiplin ve zaman yönetimi becerilerini geliştirmek | | | |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Tez yazma ve savunma süreci, katılımcıların yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirmelerine katkıda bulunmaktadır. | | | |
| İlişki Yüzdesi | 30.00 | 30.00 | 30.00 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |