Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Lisans duzeyinde aldıgı kuramsal ve olgusal temel bilgileri bu program cercevesinde gelistirir. | | | |
2 | Temel bilim alanındaki disiplinler arası calısmalarda kazandıgı uzmanlık cercevesinde yeni yaklasımları uygulayabilir. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Yasam boyu egitimi kisisel gelisiminin bir parcası haline getirebilir. | | | |
2 | Alanına iliskin olarak tanımlanmıs bir inşaat muhendisligi problemine kazandıgı yeni bilgiler ısıgında cozum yontemi gelistirebilir ve sonuclandırabilir. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Ulusal ve uluslararası platformda bu alanda uzmanlasmıs bir meslek insanı olarak gorev alabilir. | | | |
2 | Alanına iliskin bilgileri diger alanlara dair bilgilerle birlestirebilir ve bu uzmanlık baglamında yorumlayabilir. | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Kuramsal ve olgusal bilgi birikimini mesleki uygulamada kullanacak yetkinlige sahiptir. | | | |
2 | Ulkedeki isletme problemlerinin cozumu baglamındaki yaklasımlara ve uygulamadaki iliskiler ve/veya celiskilere elestirel yorumlar getirebilir. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Bir akademik arastırmayı kendi basına tamamlayabilir, ogrendigi bir yontemi ortaya konan problem baglamında yeniden yorumlayabilir ve kendi uzmanlık alanının verileri baglamında sonuca ulastırabilir. | | | |
2 | Bilissel ve uygulamalı beceriler edinmistir, | | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Ogrenme, bagımsız calısabilme, ortak projelerde yer alabilme ve iletisim konularında yetkinlik kazanmıstır. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |