Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Eleştirel düşünme, konuşma ve yazma | 5 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 5 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 60.00 |
2 | Mesleğini mevcut yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda uygulama | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 70.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Etik ve deontolojik ilkelere bağlı kalma | 5 | 4 | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 2 | 5 | 73.33 |
2 | İnsiyatif alabilme | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 76.67 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Doğal, sentetik veya biyolojik kaynaklı ilaç etkin ve yardımcı maddelerinin araştırma, geliştirme ve üretme aşamalarında yer alma | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 80.00 |
2 | İlaçların güvenli kullanımı için gerekli önlemleri almak ve akılcı ilaç kullanımını teşvik ederek danışmanlık ve denetim görevlerini yerine getirmek | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 76.67 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Yabancı dil becerisini kullanarak mesleğindeki gelişmeleri yabancı kaynaklardan da takip etmek. | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 90.00 |
İlişki Yüzdesi | 97.14 | 80.00 | 68.57 | 65.71 | 60.00 | 80.00 | 97.14 | 80.00 | 68.57 | 65.71 | 60.00 | 80.00 | 75.24 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |