Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisi | | | |
2 | Verileri analiz etme ve yorumlama, deney tasarlama ve yürütme becerisi | | | |
3 | Ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtlar içinde istenen ihtiyaçları karşılamak için bir sistem, bileşen veya süreç tasarlama becerisi | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Çok disiplinli takımlarda çalışabilme yeteneği | | | |
2 | Mühendislik problemlerini tespit edip, tanımlayıp, formüle edip çözebilmek | | | |
3 | Profesyonel ve etik sorumluluk bilince sahip olmak | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Etkin biçimde iletişim kurabilmek | | | |
2 | Mühendislik yaklaşım ve çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve toplumsal anlamdaki etkilerini anlamak için gerekli kapsamlı eğitime sahip olmak | | | |
3 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini kavrayıp bunu temel ilke haline getirmek | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Güncel konu ve sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak | | | |
2 | Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik yöntemleri ve araçları kullanabilmek | | | |
3 | İnsan, malzeme, para, bilgi, donanım ve enerji içeren bütünleşik sistemleri tasarlama, geliştirme ve uygulama becerisi | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Karmaşık süreç ve sistemleri geliştirmek, çözmek ve sonuçlarını analiz etmek için matematiksel yetkinlik, analitik düşünme ve nitel yöntemler ile deneysel pratik bilgiye sahip olma | | | |
2 | Bir işletmedeki endüstri mühendisliği problemlerini tanımlamada liderlik yapabilme, gerekli bilgi ve becerilere sahip uzmanlardan oluşan çok disiplinli takım kurabilme, takımın işleyişini koordine edebilme, uygun sonuçlar ve yürütme önerileri sunabilme becerisi | | | |
3 | Girişimcilik ruhu ve liderlik becerisi | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |