Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Tıbbi Laboratuvarlarda kullanılan cihazları tanır, bunların bakım ve kontrollerini yapar, cihaz kullanımında ve laboratuvar uygulamalarında kalite prensiplerini benimser. | | | |
2 | Vücudun temeli olan hücre, doku, organ ve hormon yapısını ilişkilendirip fizyolojik, anatomik ve hormonal olarak insan vücudunu tanır. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Kimyasal analiz laboratuvarlarını tanıyıp, enstrümantal cihazların çalışma prensiplerini uygular ve laboratuvar akreditasyonu ile ilgili dokümanları hazırlarken, bilgisayar becerilerini etkin bir şekilde kullanır. | | | |
2 | Adli bilimler laboratuvarlarının çalışma prensiplerini bilerek çeşitli analizleri yürütür. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Moleküler biyolojik ve genetik teknikleri kavrayarak, bu tekniklerin uygulamasını yapar.ısı | | | |
2 | Parazitleri sınıflandırır ve parazitlerden korunma yollarını ifade eder.ısı | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Temel mikrobiyoloji, Gıda, su mikrobiyolojisi ve klinik mikrobiyoloji tekniklerini kavrayarak bu laboratuvarlarda gerekli uygulama ve tahlilleri yapar. | | | |
2 | Türk dili ve yabancı dil kurallarına uyarak hastalar ile etkin iletişim kurar. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İleri mesleki derslerinde biyoloji, kimya, biyokimya, hematoloji ve immunoloji gibi temel bilimleri aktif olarak kullanır.ı | | | |
2 | Laboratuvarda biyogüvenlik ve iş güvenliği konularında donanımlı olup, uygulama alanlarında bildiklerini aktif olarak kullanır. | | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Hasta psikolojisini iyi bileceğinden, empati yeteneğini geliştirir ve hasta ile çalışanın hukuki hak ve sorumluluklarını, uygun mevzuatı takip ederek, yorumlarktısı | | | |
2 | Ülkesinin tarihini ve kültürel değerlerini kavrayarak, topluma yarar sağlama amacıyla mesleğini uygular. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |