Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Bilgi ve düşünceleri, değişik perspektiflerden analiz edebilecek, sentezleyebilecek ve değerlendirebilecekler | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Görevlerini, ahlak kurallarını göz ardı etmeden çok boyutlu kalite standartları çerçevesinde yerine getirebilecekler. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Değişik kültürlerin, küresel ve tarihsel perspektiflerin farkında olarak, sürekli ve sorumlu bir davranış sergileme yoluyla topluma hizmet edebilecekler | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Çok sayıda bilim dalından elde edecekleri kavram ve bilgileri bir araya getirerek, değişik bilgi alanlarına erişebilecek, onları karşılaştırabilecek ve eleştirebilecekler | | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Uzmanlık gerektiren bir çalışma alanında uzmanlık gösterebilecek ve teori ile pratiği birleştirebileceklerdir | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |