Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Eczanelerde, hazırlanması gerekli ilaçları eczacı gözetiminde hazırlar.
| | | |
2 | Hastaya ilaç ve tıbbi ürünlerin sunumunda ve satışında, eczacılara yardımcı olur. | | | |
3 | Alanı ile ilgili temel kavramları tanımlar, örneklendirir ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Temel farmakoloji konularını mesleğiyle ilişkilendirir.
| | | |
2 | Eczacıya ilaç hazırlama ve sunma konusunda destek olur. | | | |
3 | Reçete girişi ve sonlandırması yapar. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İnsan anatomisi ve fizyolojisi, ve farmakoloji alanlarında temel bilgileri kavrar ve edindiği bilgileri mesleğiyle ilişkilendirir.
| | | |
2 | İlaçlara ait temel etkileri ve yan etkileri bilir.
| | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Hastalara psiko-sosyal yönden bir bütün olarak yaklaşır, meslektaşları, hekimler ve diğer sağlık çalışanları ile iyi bir iletişim kurar.
| | | |
2 | Toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri göz önünde bulundurarak mesleki ve sosyal sorumluluklarını benimser. | | | |
3 | Çevre koruma, halk sağlığı, iş sağlığı ve güvenliği konularında aldığı temel bilgi ve becerileri ile çözüm önerileri geliştirir. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Temel bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır | | | |
2 | Türkçe ve yabancı dil bilgisini kavrar, ulusal ve uluslararası düzeyde mesleki gelişmeleri analiz eder ve yorumlar | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |