Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Tasarım ve planlama alanlarında kavram geliştirme becerisine sahiptir. Farklı mekan kurgularına bağlı, tasarım ve planlama konularında potansiyel sorunları belirleyebilme ve bunlar için gerekli araştırmaları tanımlayabilme yeteneğine sahiptir. | | | |
2 | İç mimarlık alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, çözümleyebilme, gerektiğinde kendi çalışmalarını sorgulayabilme yetkinliği kazanır. | | | |
3 | İç mimarlık alanındaki yasa, yönetmelik ve standartlar konusunda bilgiye sahiptir. Meslek etiği ve sorumluluklarını kavrar. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Soyut ve somut kavramları kullanarak farklı mekan kurgularına bağlı yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün çözüm arayışları geliştirerek proje konseptini oluşturur. | | | |
2 | İç mimarlık alanındaki projelerin tasarımından uygulamaya kadar olan tüm aşamalarında kullanacağı projelendirme, tasarım, çizim ve uygulama konularına dair teknik beceri kazanır. | | | |
3 | Sosyal ve kültürel haklara saygılı, doğal çevrenin ve kültürel mirasın korunmasında gerekli duyarlılığı göstererek, bilinçli karar verebilme yeteneğine sahiptir. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Sanat ve tasarım konusunda tüm değerlerin farkındadır, sanat ve mimarlık tarihi alanında bilgi ve farklı bakış açılarını tanır. | | | |
2 | Tasarım alanının gerektirdiği bilgisayar programı ile birlikte bilgi teknolojilerini kullanarak proje sunumu hazırlar. | | | |
3 | Tasarladığı mekan ve donatım elemanlarını gerçekleştirmek için gerekli detayları çözümleyebilme becerisi kazanır. | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | İlgili alanda ekonomik, çevresel ve toplumsal sürdürülebilirlik ilke ve standartlarını benimseyen çok boyutlu bakış açısına sahiptir. | | | |
2 | Araştırma yapma, sanatsal eleştiride bulunma ve tasarım yapma eylemlerini gerçekleştirmek için izlenecek yol ve teknikleri ifade edecek. | | | |
3 | Kendi alanında ya da çok disiplinli alanlarda tek başına / takım halinde uyumlu ve etkin çalışabilme, sorumluluk alabilme ve yürütebilme yetkinliği kazanır. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Yapı, strüktür ve konstrüksiyon kavramlarını kullanır ve seçilen malzemelerin mevcut yapı elemanlarıyla ilişkilerini kurarak iç mekan projelerini çözümler. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |