Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Dünyayı, ülkesini, toplumunu ve kendisini yorumlar, etik problemler, sosyal haklar, değerler ve kendisine ve başkalarına yönelik sorumluluklar hakkında farkındalık gösterir. | | | |
2 | Yalnız kendi disiplinini değil diğer disiplinlerden de faydalanır, düşünme ve pratiği disiplinler arası bir yaklaşımla geliştirir. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Eleştirel düşünür, bilimi ve teknolojideki gelişme ve yenilikleri değerlendirir, kişisel ve kurumsal girişimcilik becerisi gösterir, hayat boyu öğrenme yaklaşımı ile kendini geliştirir. | | | |
2 | Alanını ilişkilendiren konularda veri toplamak ve analiz etmek için gereken kaynakları seçip etkin şekilde kullanabilecek yöntem ve araçlardan faydalanır. Bilgi kaynaklarını genişletmeyi öğrenir. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Karmaşık ve hızla değişen küresel ortamdaki değişimlere uyum sağlar. | | | |
2 | Alanındaki bilimsel yöntemler ve çözümler konusunda bilgi sahibi olur. | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Yönetim Bilişim Sistemlerinin multidisipliner bir alan olduğunu görerek programı diğer alanlar ile ilişkilendirir ve Yönetim Bilişim Sistemlerini farklı perspektiflerden (yönetsel, örgütsel ve teknik) tanımlar. | | | |
2 | İşletmenin temel fonksiyonlarıyla ilgili gerekli bilgilere sahip olur ve işletmenin yönetim ilkelerini sürekli değişen bilişim sistemleri alanına uygular. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Bilişim teknolojilerini anlayıp kullanarak sorun çözer ve bilişim projelerine yönetsel ve teknik açıdan katkı sağlar. | | | |
2 | Programlama mantığını kavrayarak güncel programlama dillerini kullanır. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |