Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İletişim teknolojilerini kullanarak, yazılı ve sözlü iletişim kurabilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Taslakları uygulayabileceği teknik alt yapıya sahip olmak, tasarım için gerekli bilgisayar programlarını kullanabilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Takım çalışmasını özümseyerek, uyumlu, üretken ve disiplinli çalışma alışkanlığı kazanmak. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Duygu ve düşüncelerini tipografi, illüstrasyon, fotoğraf v.b. yöntemlerle estetik olarak ifade edebilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Alanı ile ilgili etik değerlere bağlı kalmak; sosyal adaleti, kalite kültürünü ve kültürel değerleri koruyabilmek. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Öğrenme isteğini yaşam boyu taşımak; öğrendiklerini topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahip olmak. | 5 | 5 | 100.00 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Farklı kişi ve guruplarla iletişim becerisini kullanarak uyumlu çalışabilmek. | 5 | 4 | 90.00 |
2 | Dünya ve ülke sorunlarına karşı duyarlı olmak. | 5 | 4 | 90.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak. | 5 | 4 | 90.00 |
İlişki Yüzdesi | 100.00 | 93.33 | 96.67 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |