Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Sosyal hizmet alanına ait temel ve güncel kuram ve kavramları tanımlar, sınıflandırır ve yorumlar. | | | |
2 | Sosyal çalışmacı olarak sosyal hizmet alanındaki rol ve fonksiyonlarını açıklar. | | | |
3 | İçinde yaşadığı toplumu ve toplumsal sorunları yorumlar, sorunları analiz eder ve sosyal refah hizmetleri bilgisini kullanarak müracaatçılar yararına politikalar geliştirir. | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Farklılıklara saygı duyar, sosyal hizmet uygulamalarında farklı kişi ve grupların ihtiyaçlarını göz önünde tutar. | | | |
2 | Hem kişisel hem de profesyonel hayatta dezavantajlı gruplar lehine karar verir ve sonuçlar çıkarır; insan hakları ve sosyal adalet ilkelerini savunur; meslek etiğine uygun davranır, sosyal sorumluluk ve aktif yurttaşlık bilincini azami seviyeye çıkarır. | | | |
3 | Küresel dünyadaki ve uluslararası ortamdaki başlıca aktörleri, koşul ve dinamikleri özetler. | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Alanını ilişkilendiren konularda veri toplamak ve analiz etmek için gereken kaynakları seçip etkin şekilde kullanabilecek yöntem ve araçlardan faydalanır. | | | |
2 | Karmaşık ve hızla değişen küresel ortamdaki değişimlere uyum sağlar. | | | |
3 | Alanının sınırlarını şekillendiren ulusal ve uluslararası faaliyetlerle ilgili ulusal ve uluslararası hukuki çerçeveyi alanında yaptığı işle bağlantılandırır. | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Dünyayı, ülkesini, toplumunu ve kendisini yorumlar, etik problemler, sosyal haklar, değerler ve kendisine ve başkalarına yönelik sorumluluklar hakkında farkındalık gösterir. | | | |
2 | Yalnız kendi disiplinini değil diğer disiplinlerden de faydalanır, düşünme ve pratiği disiplinler arası bir yaklaşımla geliştirir. | | | |
3 | Eleştirel düşünür, bilimi ve teknolojideki gelişme ve yenilikleri değerlendirir, kişisel ve kurumsal girişimcilik becerisi gösterir, hayat boyu öğrenme yaklaşımı ile kendini geliştirir. | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Sözel, yazılı, grafik ve teknolojik yollarla görüşlerini paylaşır, bakış açısını İngilizce olarak akıcı biçimde açıklar. | | | |
2 | Bireysel ve takım sorumluluğu alır, bireysel olarak ve takım lideri veya üyesi olarak sorunları çözer. | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |