Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İktisat, işletme ve uluslararası ticaret alanlarının yanı sıra -lojistik ve tedarik zinciri yönetimi alanındaki (lojistik sistem tasarım ve planlaması, satın alma, üretim, stok yönetimi, depo ve nakliye yönetimi, satış ve dağıtım, stratejik ortaklıklar, risk yönetimi, performans ölçümü vb.) temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri tanımlayabilir ve uygulayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Etkin lojistik ve tedarik zinciri stratejileri geliştirir, işletmenin misyon ve hedeflerini destekleyecek lojistik sistemi tasarlayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Lojistik ve tedarik zinciri süreçlerindeki belirsizlikleri tanımlar ve riskleri yönetecek önlemleri tasarlayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Lojistik ve tedarik zinciri yönetim ve uygulamalarını eleştirel bir biçimde değerlendirir, tedarik zinciri süreçlerindeki problemleri tanımlar ve analiz edebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Tedarik zinciri süreçlerindeki problemlere çözüm bulur işletme performansını geliştirebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Küresel dünyadaki ve uluslararası ortamdaki başlıca aktörleri, koşul ve dinamikleri özetleyebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Alanının sınırlarını şekillendiren ulusal ve uluslararası faaliyetlerle ilgili ulusal ve uluslararası hukuki çerçeveyi alanında yaptığı işle bağlantılandırabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
2 | Alanını ilişkilendiren konularda veri toplamak ve analiz etmek için gereken kaynakları seçip etkin şekilde kullanabilecek yöntem ve araçlardan faydalanabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Bireysel ve takım sorumluluğu alır, bireysel olarak ve takım lideri veya üyesi olarak sorunları çözebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Lojistik yönetimi alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
2 | Karmaşık ve hızla değişen küresel ortamdaki değişimlere uyum sağlayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Yalnız kendi disiplinini değil diğer disiplinlerden de faydalanır, düşünme ve pratiği disiplinler arası bir yaklaşımla geliştirebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Dünyayı, ülkesini, toplumunu ve kendisini yorumlar, etik problemler, sosyal haklar, değerler ve kendisine ve başkalarına yönelik sorumluluklar hakkında farkındalık gösterir. | 5 | 5 | 100.00 |
2 | Eleştirel düşünür, bilimi ve teknolojideki gelişme ve yenilikleri değerlendirir, kişisel ve kurumsal girişimcilik becerisi gösterir, hayat boyu öğrenme yaklaşımı ile kendini geliştirir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Sözel, yazılı, grafik ve teknolojik yollarla görüşlerini paylaşır,bakış açısını İngilizce olarak akıcı biçimde açıklayabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
İlişki Yüzdesi | 96.00 | 96.00 | 96.00 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |