| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Mimarlık alanında bilimsel araştırma yapma; bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisi | | | |
| 2 | Mimarlık alanında tasarım problemini ortaya koyabilme, veri toplama, analiz etme, çözüm geliştirebilme ve uygulamaya aktarma becerisi | | | |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Ekonomi, çevre, toplum, politika, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik, sürdürülebilirlik gibi güncel kısıtlar altında istenen ihtiyaçları karşılamak amacıyla yeni ve özgün fikir, yöntem, sistem, süreç ve çözümler tasarlayabilme becerisi | | | |
| 2 | Bireysel ve disiplinler arası takımlarda çalışabilme, liderlik yapabilme ve ekip üyeleriyle etkin yardımlaşabilme becerisi | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Mimarlık alanında problemleri belirleyebilme, formüle etme ve çözebilme becerisi; bu amaçla uygun güncel yöntemler ile modelleme ve üretim tekniklerini seçme ve uygulayabilme becerisi | | | |
| 2 | Mimarlık ile ilgili bilişim teknolojilerini ve geleceğe yönelik tasarım yöntemlerinin gelişimlerini takip edebilme becerisi | | | |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Evrensel ve mesleki etik sorumluluk anlayışına sahip olma becerisi | | | |
| 2 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme ve aktarabilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi | | | |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Sözlü ve yazılı akademik ve profesyonel terminolojiyi öğrenme ve etkin kullanabilme becerisi; teknik yenilikleri ve terminolojiyi takip edebilecek düzeyde dil bilgisi becerisi | | | |
| İlişki Yüzdesi | | | |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |