Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Veri Analitiği konularında bilimsel araştırma yapma; bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisi | | | |
2 | Deney tasarlama, veri toplama, deney sonuçlarını analiz etme, raporlama ve uygulamaya aktarma becerisi | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik, sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtlar altında istenen ihtiyaçları karşılamak amacıyla yeni ve özgün fikir, yöntem, sistem, süreç ve çözümler tasarlayabilme becerisi | | | |
2 | Bireysel ve disiplinlerarası takımlarda çalışabilme, liderlik yapabilme ve ekip üyeleriyle etkin yardımlaşabilme becerisi | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Veri Analitiği problemlerini belirleme, formüle etme ve çözebilme becerisi; bu amaçla uygun modern yöntemler ile modelleme tekniklerini seçme ve uygulayabilme becerisi | | | |
2 | Bilişim teknolojilerini ve en az bir bilgisayar yazılımını etkin biçimde kullanabilme becerisi | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Evrensel ve mesleki etik sorumluluk anlayışına sahip olma becerisi | | | |
2 | Veri Analitiği uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre, güvenlik ve hukuksal etkileri üzerinde farkındalık kazanma becerisi | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme ve aktarabilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi | | | |
2 | Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; teknik yenilikleri ve terminolojiyi takip edebilecek düzeyde İngilizce dil bilgisi becerisi | | | |
Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İş hayatına yönelik proje organizasyonu ve yönetimi ve hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürebilir kalkınma hakkında farkındalık becerisi | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |