ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ PROGRAMI (Türkçe)

DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Hesaplama, matematik, bilim ve mühendislik bilgilerini uygulayabilme becerisi
2Deney tasarlama, deney yapma ve deney sonuçlarını analiz edip yorumlayabilme becerisi
3Bir sistemi, parçayı ya da süreci; ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtları ve koşulları karşılayacak biçimde tasarlayabilme becerisi
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Çok disiplinli takımlarda çalışabilme becerisi
2Mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, modelleme ve çözme becerisi
3Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Etkin biçimde iletişim kurabilme becerisi
2Mühendislik çözümlerinin evrensel, ekonomik, çevresel ve sosyal bağlamlarda etkilerini anlayabilme
3Yaşam boyu öğrenmenin önemi ve gerekliliği bilinci
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Güncel konularda bilgi
2Bilgisayar bilimleri ve mühendislik uygulamaları için gerekli olan araçları ve teknikleri kullanabilme becerisi
3Kalite, zamanlama ve sürekli gelişim gerekliliğinin bilinci
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Girişimcilik ve liderlik becerilerine sahip olması
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
1Hesaplama, matematik, bilim ve mühendislik bilgilerini uygulayabilme becerisi
2Deney tasarlama, deney yapma ve deney sonuçlarını analiz edip yorumlayabilme becerisi
3Bir sistemi, parçayı ya da süreci; ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtları ve koşulları karşılayacak biçimde tasarlayabilme becerisi
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
1Çok disiplinli takımlarda çalışabilme becerisi
2Mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, modelleme ve çözme becerisi
3Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
1Etkin biçimde iletişim kurabilme becerisi
2Mühendislik çözümlerinin evrensel, ekonomik, çevresel ve sosyal bağlamlarda etkilerini anlayabilme
3Yaşam boyu öğrenmenin önemi ve gerekliliği bilinci
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
1Güncel konularda bilgi
2Bilgisayar bilimleri ve mühendislik uygulamaları için gerekli olan araçları ve teknikleri kullanabilme becerisi
3Kalite, zamanlama ve sürekli gelişim gerekliliğinin bilinci
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
1Girişimcilik ve liderlik becerilerine sahip olması
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta
4-Yüksek
5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Hesaplama, matematik, bilim ve mühendislik bilgilerini uygulayabilme becerisi
2Deney tasarlama, deney yapma ve deney sonuçlarını analiz edip yorumlayabilme becerisi
3Bir sistemi, parçayı ya da süreci; ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtları ve koşulları karşılayacak biçimde tasarlayabilme becerisi
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Çok disiplinli takımlarda çalışabilme becerisi
2Mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, modelleme ve çözme becerisi
3Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Etkin biçimde iletişim kurabilme becerisi
2Mühendislik çözümlerinin evrensel, ekonomik, çevresel ve sosyal bağlamlarda etkilerini anlayabilme
3Yaşam boyu öğrenmenin önemi ve gerekliliği bilinci
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Güncel konularda bilgi
2Bilgisayar bilimleri ve mühendislik uygulamaları için gerekli olan araçları ve teknikleri kullanabilme becerisi
3Kalite, zamanlama ve sürekli gelişim gerekliliğinin bilinci
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Girişimcilik ve liderlik becerilerine sahip olması
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var