Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Temel sağlık alanı ve kendi meslek alanı konularında yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kendi alanlarında kullanabilme becerisi edinir | | | | | | | |
2 | Alanlarındaki problemleri saptama, tanımlama, yorumlama, formule etme ve cozme becerisi, bu amacla uygun deney-alan calısması tasarlama, veri toplama, sonucları analiz etme, yorumlama ve raporlama becerisi edinir. | | | | | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Bir sureci, olayı, vakayı, donanımı veya urunu anlama, yorumlama, ilgili sorunları butuncul bakış acısı ve cağdaş yontemlerle cozme ve sorumluluğu altındaki kişileri yonetebilme becerisi edinir. | | | | | | | |
2 | Bireysel olarak takımlarda etkin bir bicimde calısabilme ve ekip calışması yapabilme becerisi edinir. | | | | | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Eğitim programlarında en az iki adet alan dışı ders alır. | | | | | | | |
2 | Alan uygulamaları için gerekli olan çağdaş araçları seçme, kullanma, geliştirme ve bilişim teknolojilerini etkin bir biçimde kullanabilme becerisi edinir. | | | | | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar ve en az bir yabancı dil bilir. | | | | | | | |
2 | Yaşam boyu öğrenme bilinci, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileyebilme becerisi edinir. | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Alan uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri ve hukuksal sonucları konusunda farkında olma | | | | | | | |
2 | Sağlıkta etik ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun davranışlar sergiler. | | | | | | | |
İlişki Yüzdesi | | | | | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |