BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ (Türkçe-Yüksek Lisans Tezli)

DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Bilişim Teknolojileri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme
2Farklı disiplinlerdeki yöntem ve yaklaşımları bir araya getirip analiz edebilme
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Bilişim problemlerinin çözümünde kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibi olma.
2 Bilimsel yöntemler kullanarak veri toplayabilme, değerlendirebilme ve yorumlayabilme.
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Çok disiplinli takımlarda yer alarak farklı alanlardan gelen bilgileri kendi alanıyla bütünleştirerek çözüm yöntemleri belirleyebilme.
2Bilimsel bilgi birikimini yazılı ve sözlü olarak etkin bir şekilde ifade edebilme, en az bir yabancı dilde iletişim kurabilme.
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Bilimsel gelişmeleri izleyerek kendini sürekli yenileyebilme.
2 BT odaklı proje tanımlama ve geliştirme.
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Proje planlaması ve zaman yönetimi yapabilme, alternatif çözüm yolları belirleyebilme.
2Proje sürecinde uygun araç ve teknolojileri belirleyebilme ve bilişim teknolojilerini kullanabilme.
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
1Bilişim Teknolojileri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme
2Farklı disiplinlerdeki yöntem ve yaklaşımları bir araya getirip analiz edebilme
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
1Bilişim problemlerinin çözümünde kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibi olma.
2 Bilimsel yöntemler kullanarak veri toplayabilme, değerlendirebilme ve yorumlayabilme.
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
1Çok disiplinli takımlarda yer alarak farklı alanlardan gelen bilgileri kendi alanıyla bütünleştirerek çözüm yöntemleri belirleyebilme.
2Bilimsel bilgi birikimini yazılı ve sözlü olarak etkin bir şekilde ifade edebilme, en az bir yabancı dilde iletişim kurabilme.
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
1Bilimsel gelişmeleri izleyerek kendini sürekli yenileyebilme.
2 BT odaklı proje tanımlama ve geliştirme.
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
1Proje planlaması ve zaman yönetimi yapabilme, alternatif çözüm yolları belirleyebilme.
2Proje sürecinde uygun araç ve teknolojileri belirleyebilme ve bilişim teknolojilerini kullanabilme.
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta
4-Yüksek
5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Bilişim Teknolojileri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme
2Farklı disiplinlerdeki yöntem ve yaklaşımları bir araya getirip analiz edebilme
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Bilişim problemlerinin çözümünde kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibi olma.
2 Bilimsel yöntemler kullanarak veri toplayabilme, değerlendirebilme ve yorumlayabilme.
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Çok disiplinli takımlarda yer alarak farklı alanlardan gelen bilgileri kendi alanıyla bütünleştirerek çözüm yöntemleri belirleyebilme.
2Bilimsel bilgi birikimini yazılı ve sözlü olarak etkin bir şekilde ifade edebilme, en az bir yabancı dilde iletişim kurabilme.
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Bilimsel gelişmeleri izleyerek kendini sürekli yenileyebilme.
2 BT odaklı proje tanımlama ve geliştirme.
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Proje planlaması ve zaman yönetimi yapabilme, alternatif çözüm yolları belirleyebilme.
2Proje sürecinde uygun araç ve teknolojileri belirleyebilme ve bilişim teknolojilerini kullanabilme.
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var