STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ (Türkçe-Yüksek Lisans Tezsiz)

DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Pazarlama yönetimi alanındaki temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri kavrar. 55100.00
2İş hayatının sınırlarını şekillendiren hukuki çerçevenin farkındadır.4480.00
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir.55100.00
2Net olarak tanımlanmamış örgütsel sorunlara yenilikçi çözümler üretip geliştirebilir.55100.00
3Pazarlamaya yönelik stratejik kararları verirken mevcut teorileri uygulayabilir ve uygun yönetim araç ve yöntemlerini kullanabilir.4480.00
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Başta pazarlama olmak üzere işletmeye özgü alanlara yönelik veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanır.55100.00
2Pazarlama ve genel olarak işletme alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir.4480.00
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Farklı kültürlerden gelen kurum içi ve dışından kişilerle sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilir.55100.00
2Farklı profillerden bireylerin katkılarını değerlendirebilir ve bir takım oyuncusu olarak etkili iletişim kurabilir, olumlu katkılar sağlayabilir.55100.00
3Kişisel ve işletme yönetimi mesleğindeki etik standartları anlar.4480.00
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Aktif vatandaşlık ve sosyal sorumluluk anlayışına sahiptir.4480.00
2Kişisel ve mesleki gelişimlerinde yaşam boyu öğrenmenin önemini anlar.55100.00
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir. 55100.00
2 Karmaşık ve hızla değişen küresel iş ortamındaki değişimlere uyum sağlamanın önemini ve gereğini anlayabilir.55100.00
İlişki Yüzdesi92.8692.8692.86
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
11
1Pazarlama yönetimi alanındaki temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri kavrar. ÇYÇY
2İş hayatının sınırlarını şekillendiren hukuki çerçevenin farkındadır.YY
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir.ÇYÇY
2Net olarak tanımlanmamış örgütsel sorunlara yenilikçi çözümler üretip geliştirebilir.ÇYÇY
3Pazarlamaya yönelik stratejik kararları verirken mevcut teorileri uygulayabilir ve uygun yönetim araç ve yöntemlerini kullanabilir.YY
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
11
1Başta pazarlama olmak üzere işletmeye özgü alanlara yönelik veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanır.ÇYÇY
2Pazarlama ve genel olarak işletme alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir.YY
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
11
1Farklı kültürlerden gelen kurum içi ve dışından kişilerle sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilir.ÇYÇY
2Farklı profillerden bireylerin katkılarını değerlendirebilir ve bir takım oyuncusu olarak etkili iletişim kurabilir, olumlu katkılar sağlayabilir.ÇYÇY
3Kişisel ve işletme yönetimi mesleğindeki etik standartları anlar.YY
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
11
1Aktif vatandaşlık ve sosyal sorumluluk anlayışına sahiptir.YY
2Kişisel ve mesleki gelişimlerinde yaşam boyu öğrenmenin önemini anlar.ÇYÇY
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir. ÇYÇY
2 Karmaşık ve hızla değişen küresel iş ortamındaki değişimlere uyum sağlamanın önemini ve gereğini anlayabilir.ÇYÇY
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta
4-Yüksek55
5-Çok Yüksek99
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Pazarlama yönetimi alanındaki temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri kavrar. XX100.00
2İş hayatının sınırlarını şekillendiren hukuki çerçevenin farkındadır.XX100.00
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir.XX100.00
2Net olarak tanımlanmamış örgütsel sorunlara yenilikçi çözümler üretip geliştirebilir.XX100.00
3Pazarlamaya yönelik stratejik kararları verirken mevcut teorileri uygulayabilir ve uygun yönetim araç ve yöntemlerini kullanabilir.XX100.00
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Başta pazarlama olmak üzere işletmeye özgü alanlara yönelik veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanır.XX100.00
2Pazarlama ve genel olarak işletme alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir.XX100.00
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Farklı kültürlerden gelen kurum içi ve dışından kişilerle sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilir.XX100.00
2Farklı profillerden bireylerin katkılarını değerlendirebilir ve bir takım oyuncusu olarak etkili iletişim kurabilir, olumlu katkılar sağlayabilir.XX100.00
3Kişisel ve işletme yönetimi mesleğindeki etik standartları anlar.XX100.00
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Aktif vatandaşlık ve sosyal sorumluluk anlayışına sahiptir.XX100.00
2Kişisel ve mesleki gelişimlerinde yaşam boyu öğrenmenin önemini anlar.XX100.00
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlar, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir. XX100.00
2 Karmaşık ve hızla değişen küresel iş ortamındaki değişimlere uyum sağlamanın önemini ve gereğini anlayabilir.XX100.00
İlişki Yüzdesi100.00100.00100.00
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var