Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Matematik, fen ve mühendislik bilgisini gerçekçi olarak uygulayabilmek | | | |
2 | Deney tasarlayıp, analiz yapıp, sonuçlarını yorumlayabilmek | | | |
3 | Ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik, sürdürülebilirlik gibi sınırlı koşullar altında istenen ihtiyaçları karşılamak amacıyla sistem, parça ve süreç tasarlayabilmek | | | |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Çok disiplinli takım ortamında çalışabilmek | | | |
2 | Mühendislik problemlerini tespit edip, tanımlayıp, formüle edip çözebilmek | | | |
3 | Profesyonel ve etik sorumluluk bilince sahip olmak | | | |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Etkin biçimde iletişim kurabilmek | | | |
2 | Mühendislik yaklaşım ve çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve toplumsal anlamdaki etkilerini anlamak için gerekli kapsamlı eğitime sahip olmak | | | |
3 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini kavrayıp bunu temel ilke haline getirmek | | | |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Güncel konu ve sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak | | | |
2 | Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik yöntemleri ve araçları kullanabilmek | | | |
3 | İnşaat Mühendisliği temel prensiplerinde beceri sahibi olup, bu temel prensipleri araştırma ve uygulama alanlarında kullanabilmek | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
|
1 | Çalıştığı konuları ve ürettiklerini etkin bir biçimde sunabilmek | | | |
2 | Diğer bilimsel alanlarda bilgi sahibi olup, başka konulardaki bilimsel yenilikleri ve geliştirilen teknikleri İnşaat Mühendisliği alanına uygulayabilmek | | | |
İlişki Yüzdesi | | | |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |