Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Eleştirel düşünce becerisini kazanarak, akademik kaynakları izler, yayınları kritik olarak değerlendirir ve kanıta dayalı diş hekimliği bilgilerini meslek pratiğinde kullanır. | 0 | 3 | | 5 | | | | | | | | | | 12.31 |
2 | Yeterlilik, adalet, dürüstlük, sorumluluk, saygı ve hizmet etme duygusu gibi profesyonellik özelliklerine sahip olur, profesyonel tutum sergiler ve etik kurallara uyar. | 2 | 0 | | 5 | | | | | | | | | | 10.77 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Sağlık personeli, diş hekimliği ekibi, hasta ve yakınlarıyla etkili bir iletişim kurar. | 4 | 4 | | 3 | | | | | | | | | | 16.92 |
2 | Tüm diş hekimliği uygulamalarında, sağlığın korunması ve geliştirilmesini esas alarak koruyucu bir anlayışla yaklaşır, bireysel ve toplumsal düzeyde, ağız diş sağlığının korunması ve geliştirilmesinde sorumluluk alır. | 3 | 5 | | 5 | | | | | | | | | | 20.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Hasta güvenliği ve klinik risk yönetimini dikkate alarak, muayenehane ve ekip çalışmasını planlar ve yönetir. | 0 | 0 | | 1 | | | | | | | | | | 1.54 |
2 | Ağız diş hastalıklarının tanısı için gerekli anamnez, muayene ve yardımcı tanı yöntemlerini kullanır ve hastanın genel sağlık sorunu ile diş hekimliği tedavilerinin planlanması arasındaki ilişkiyi yorumlar. | 0 | 3 | | 0 | | | | | | | | | | 4.62 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Hastanın istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak alternatif tedavi planları tasarlar ve bu planların avantaj ve dezavantajları hakkında hastayı bilgilendirir ve tedavi planına karar verir, gerekli durumlarda konu ile uzman hekime hastayı yönlendirir. | 0 | 0 | | 0 | | | | | | | | | | 0.00 |
2 | Yeni doğan, çocuk, ergen ve erişkinlerin yanı sıra özel gereksinimi olan hastalar gibi kendine özgü ihtiyaçları bulunan bireylerin tedavi ihtiyacını karşılar. | 0 | 0 | | 0 | | | | | | | | | | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Hasta ile ilgili birinci basamak sağlık hizmetlerini, kanıta dayalı diş hekimliği esaslarına göre maksimum psikomotor beceri ve son teknoloji kullanımı ile sağlar. | 0 | 0 | | 0 | | | | | | | | | | 0.00 |
İlişki Yüzdesi | 20.00 | 33.33 | | 42.22 | | | | | | | | | | 7.35 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |