Bilgi |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | İşletme yönetimi alanındaki temel bilgi, kavram ve mevcut teorileri kavrar. (yönetim fonksiyonları, örgüt teorisi, strateji ve örgüt politikası, bilgi, teknoloji ve operasyon yönetimi, insan kaynakları yönetimi, muhasebe, finans, pazarlama, ekonomi ve bütünsel bir yaklaşım) | 4 | 4 | 80.00 |
2 | Küresel iş ortamındaki başlıca oyuncuları, koşul ve dinamikleri anlar. | 4 | 4 | 80.00 |
3 | İş hayatının sınırlarını şekillendiren hukuki çerçevenin farkında olur. | 5 | 5 | 100.00 |
Beceri |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Kurumsal çevreyi analiz edebilir, iş süreçlerini anlayabilir, sistem bileşenleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilir ve sorunları teşhis edebilir. | 4 | 4 | 80.00 |
2 | Net olarak tanımlanmamış örgütsel sorunlara yenilikçi çözümler üretip geliştirebilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Örgütsel kararları verirken mevcut teorileri uygulayabilir ve uygun yönetim araç ve yöntemlerini kullanabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Veri toplamak ve analiz etmek için gereken mevcut kaynakları seçip etkin şekilde kullanabilir ve araştırmalardan doğru çıkarımları yapabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
2 | İşletme alanında yaygın olarak faydalanılan yazılım ve uygulamaları kullanabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
3 | Karmaşık ve hızla değişen küresel iş ortamındaki değişimlere uyum sağlamanın önemini ve gereğini anlayabilir. | 3 | 3 | 60.00 |
Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Farklı kültürlerden gelen kurum içi ve dışından kişilerle sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim kurabilir | 3 | 3 | 60.00 |
2 | Farklı profillerden bireylerin katkılarını değerlendirebilir ve bir takım oyuncusu olarak etkili iletişim kurabilir, olumlu katkılar sağlayabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
3 | Kişisel ve işletme yönetimi mesleğindeki etik standartları anlayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
---|
1 | 1 |
1 | Aktif vatandaşlık ve sosyal sorumluluk anlayışına sahip olabilir. | 4 | 4 | 80.00 |
2 | Kişisel ve mesleki gelişimlerinde yaşam boyu öğrenmenin önemini anlayabilir. | 5 | 5 | 100.00 |
İlişki Yüzdesi | 84.29 | 84.29 | 84.29 |
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |