İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI PROGRAMI (İngilizce)

DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Eleştirel düşünme, konuşma ve yazma
2Grafik anlatım ve biçimsel kompozisyon oluşturma
3Araştırma yapabilme ve örneklerden yararlanma
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Tasarlama
2Ulusal ve uluslar arası mimari yaklaşımları ve örnekleri anlama
3İnsan davranışları ve kültürel farlılıkları anlama
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alma
2Proje yönetimi süreçlerini üstlenme
3Yapı bilimleri ve teknolojileri konusunda yetkinlik
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Çevresel sistemler ve servis sitemleri konusunda yetkinlik
2Proje uygulama süreçlerinde etkin rol alma
3Tarihi çevre koruma ve restorasyon konularında yetkin olma
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Mimarlığa dair disiplinler arası bir anlayışa sahip olma
2Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
1Eleştirel düşünme, konuşma ve yazma
2Grafik anlatım ve biçimsel kompozisyon oluşturma
3Araştırma yapabilme ve örneklerden yararlanma
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
1Tasarlama
2Ulusal ve uluslar arası mimari yaklaşımları ve örnekleri anlama
3İnsan davranışları ve kültürel farlılıkları anlama
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
1Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alma
2Proje yönetimi süreçlerini üstlenme
3Yapı bilimleri ve teknolojileri konusunda yetkinlik
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
1Çevresel sistemler ve servis sitemleri konusunda yetkinlik
2Proje uygulama süreçlerinde etkin rol alma
3Tarihi çevre koruma ve restorasyon konularında yetkin olma
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
1Mimarlığa dair disiplinler arası bir anlayışa sahip olma
2Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta
4-Yüksek
5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1Eleştirel düşünme, konuşma ve yazma
2Grafik anlatım ve biçimsel kompozisyon oluşturma
3Araştırma yapabilme ve örneklerden yararlanma
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1Tasarlama
2Ulusal ve uluslar arası mimari yaklaşımları ve örnekleri anlama
3İnsan davranışları ve kültürel farlılıkları anlama
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
1Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alma
2Proje yönetimi süreçlerini üstlenme
3Yapı bilimleri ve teknolojileri konusunda yetkinlik
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1Çevresel sistemler ve servis sitemleri konusunda yetkinlik
2Proje uygulama süreçlerinde etkin rol alma
3Tarihi çevre koruma ve restorasyon konularında yetkin olma
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1Mimarlığa dair disiplinler arası bir anlayışa sahip olma
2Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var